Het is nu echt bijna zover! - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu Het is nu echt bijna zover! - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

Het is nu echt bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 April 2014 | Nederland, Halsteren

Hallo allemaal!

Daar is hij dan, mijn eerste reisverslag van mijn reis. Na een week te hebben genoten van leuke uitstapjes, lekkere etentjes, een afscheidsfeestje, m'n verjaardag (gewoon alweer 22 lentes jong!) en veel vrienden & familie, is het morgen dan echt zover.

En ben ik er eigenlijk wel klaar voor? Overleef ik het wel daar in me eentje aan de andere kant van de wereld? Zal ik niet ergens mijn vliegtuig missen, omdat ik natuurlijk altijd zo lekker op tijd ben? En hoe zal het met mijn geweldige Engels gaan?
Echt wat een vragen spoken er nu allemaal door me hoofd, terwijl ik totaal nog niet besef dat ik over twee dagen in Nieuw Zeeland zal staan.

Maar morgen vertrek ik dan echt, met een backpack die nog iets te veel weegt en een dagtas die ook nog iets te veel weegt. haha dat wordt morgen ochtend nog even stressen om wat ik er uit moet halen. Met die twee tassen zal ik het, het komende halfjaar moeten doen.

Hoe bizar eigenlijk, leven uit een tas met zo weinig spullen en kleren, het spannende, geweldige, enge, onwijs gave avontuur aangaan!

Lieve mensen ik ga jullie missen!
liefs Sanne

  • 01 April 2014 - 23:37

    Lúcia & Kees:

    Hoi Sanne,
    Iemand moet de eerste zijn:-)
    Heeeel veeel plezier en pas goed op jezelf we gaan je volgen op dit geweldige avontuur!
    Groetjes Lúcia & Kees

  • 01 April 2014 - 23:49

    Melle:

    Deze verhalen zijn nú al geweldig om te lezen

  • 02 April 2014 - 00:39

    Rob :

    Lieve schat, heellll veel plezier! Jij gaat zo genieten! Xxxxx

  • 02 April 2014 - 06:43

    Bregje:

    Vrouwke.
    Heeel veel plezier en pas goed op je zelf.
    Dikke kus en knuffel!!!

  • 02 April 2014 - 07:09

    Agnes:

    Lief lief santje, het grote avontuur gaat nu dan echt beginnen, wij brengen je zo richting schiphol en weten nu al dat dit geen makkelijk afscheid zal zijn, maar weten nu ook al dat jij een geweldige tijd zal hebben, dat je een hoop mooie dingen zult gaan ervaren, beleven, zien, ruiken, proeven enz. Lieve schat wij wensen je een hele fijne tijd toe, en je weet dat je altijd bij ons terecht kunt mocht het nodig zijn. Geniet ervan en we wachten met smart op je fotos en berichten, liefs tinus en agnes

  • 02 April 2014 - 07:18

    Yvonne:

    lieve Sanne, een hele goede vlucht en een geweldig avontuur in aantocht!!! Liefs, xx

  • 02 April 2014 - 12:53

    Tim Vd Berg:

    Sanne, had geen idee dat je dit van plan was, maar toch verbaasd het mij niet. Geniet ervan! Xx

  • 02 April 2014 - 12:55

    Charlotte:

    Lieve San,

    Maak er iets moois van! Geniet er van.
    Ik ga je missen. Onze eindeloze gesprekken, haha.

    Lieeeefs Charlie

  • 02 April 2014 - 15:11

    Oma Toos:

    Santjelief, we houden van je.we zullen je erg missen,blijf zoals je bent,onbevangen en een zonnetje.xxxxxx

  • 03 April 2014 - 18:44

    Marijke:

    Ik wens je een hele goeie reis met prachtige plekken en mooie ontmoetingen. En natuurlijk zie ik je graag weer veilig terug, kwebbelend op de bank samen met Charlie en heel veel foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Halsteren

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2014

Daar zijn we weer!!

28 Juni 2014

My amazing time in Aussie!

30 Mei 2014

Goodbye NZ, Hello Aussie

03 Mei 2014

Living the good life!

01 April 2014

Het is nu echt bijna zover!
Sanne

Reisverslagen!

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 4257

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: